- 08 de febrer de 2019
CRITERIS ACCIONS FORMATIVES EN LíNIA
Activitats dels alumnes: Partint del model del curs de menys durada, 10 hores, s’stableixen les següents accions que s’incrementaran en funció de la durada del cursos:
- El curs tendrà un mínim de 3 sessions d’ una hora de chat amb els alumnes. Cada alumne està obligat a entrar com a mínim una vegada al Chat i fer una consulta o un comentari.
- Cada alumne haurà de fer com a mínim una intervenció al Forum.
- El cur se distribuirà en tres parts i a cada part hi haurà un exercici o control d’avaluació que s’ha de fer per part de l’ alumne obligatòriament.
- Es dissenyarà una activitat que pot consistir amb la confecció d’un esquema, resumen, opinió personal, emplenar un “crucigrama” , etc
- Al final del curs es ferà una avaluació global.
PARTICIPACIÓ I AVALUACIÓ DE LA FORMACIÓ
De forma general, aquests cursos són considerats com a realitzats fora del servei. A més a més de la primera sessió que aquest any 2012 sempre serà presencial, també es podran preveure sessions presencials de pràctiques i d’avaluació.
Si l’almune/na s’ha incrit/ta en un curs en línea i no hi ha assistir-hi el dia que ha estat convocat, ha de notificar la baixa al curs o seminari cinc dies hàbils abans de l’inici de l’activitat. En cas contrari se sancionarà la infracció amb la penalització d’un any sense poder-se inscriure a cap curs amb caràcter voluntari dels organitzats per l’Escola Municipal de Formació. També serà sancionada tota persona que havent estat admesa a una acció formativa tengui una participació inferior al 50% de la mateixa.
Si no es pogués assistir a la primera sessió per causa justificada, l’haurà de comunicar a l’Escola fins a tres hores abans de l’inici d’aquesta acció per conservar el dret a plaça a que fou admesa.
Els controls de participació de l’alumnat correspon als tècnics de l’Escola, als professors i/o als coordinadors, els quals són els responsables d’oferir i retirar la possibilitat de participació tantes vegades com sigui necessari.
L’avaluació global de l’activitat en línia tindrà en compte els apartats següents d’acord amb els percentatges:
- Participació a la plataforma (Chats i Forums) un ...................... 20%
- Activitats individuals i grupals (Exercicis i activitats) un .......... 40%
- Avaluació Global, un .................................................................... 30%
- Avaluació qualitativa (Avaluació docent, 5% + comentaris) un 10%

- Excel aplicat a Qualitat (1a edició)
- Urbanisme 2011: Delictes sobre l'ordenació del territori i l'urbanisme (1a edició)
- Word Inicial (1a edició)
- Formació riscs específics al lloc de feina (Son Pacs) (1a edició)
- Reciclatge troncal Pl (1a edició)
- Formació teòrica en emergències: mesures contra incendis i evacuació (Edifici Avingudes)(1a edició)
- Reciclatge troncal Pl (2a edició)
- La norma UNE 9001:2008. Requisits i aplicació a l'Administració pública (1a edició)
- Prevenció contra la violència de gènere (1a edició)
- Educació vial per a policia tutor (1a edició)
- Valors étics en l'administració pública (moodle). 2 edició 2022
- Gestió de l'estrés I. Música per a l'entrenament de l'atenció. 5a edició 2022
- Gestió de l'estrés I. Música per a l'entrenament de l'atenció. 4a edició 2022
- Capacitació i habilitació per a l'atenció a la ciutadania. 1a edició 2022
- Cartes de Serveis, requisits i metodologia. 1a edició 2022
- ANUL·LAT Suport bàsic vital: RCP, DESA, oxidoc. 11 ªedició 2022
- Formació sobre protecció de dades. 6a edició 2022
- Avaluació per acreditar aprofitament del curs: Introducció Dret Penal. 2a edició 2022
- Avaluació per acreditar aprofitament del curs: Dret Penal II. 1a edició 2022
- Avaluació per acreditar aprofitament del curs: Introducció Dret Civil. 2a edició 2022